USB - Recycling Plants

Rigtige mange planteakvarister klipper og studser deres planter, det er synd hvis alle disse planter bare skal smides til ”småt brændbart”. I stedet lad os passe på og genbruge det og lad andre akvarister få glæde af dem.

USB Gødning stiller messestanden til rådighed. På standen kan du gratis bytte, eller bare forære dine planteoverskud væk, til andre akvarister. Det være sig - Klip, skud, andet planteoverskud fra dine akvarieplanter eller bare planter du ikke ønsker at have mere.

USB – Recycling Plants er ikke en salgsstand.

Du har nu muligheden for at få/bytte dig til andre og flere akvarieplanter.

Mange har utroligt meget afklip og stiklinger fra deres akvarieplanter, her har du muligheden for at få nogle andre og spændende planter. Du kommer med dine planter og bytter dig til andre planter. Ganske gratis.

For at få adgang til standen, er der ganske få regler / krav for at komme med dine planter.

Tilmelding til USB Gødning. Enten forud for Messen eller på selve Messen. (forud, så er du sikker på at der er plads til dig ) Hvis du selv har mulighed for at være på standen, vil det nok være en fordel, så er du først når der kommer nye og spændende planter. Du kan evt. også bare lægge poserne på bordet og så lade folk selv tage.

Du skal vide hvilken art/arter du har med.

Brug evt. http://www.qr-pets.net/gallery/index.php/Ferskvand-planter til at navngive dine planter.

Skriv på posen hvad der er i posen og hvem der har indleveret. Nye kontakt er jo altid velkommen.

Hver art sin pose. Fordel gerne hver art i sin egen pose, det gavner flest mulige.

USB Alt i én gødning.

USB Gødning kan på ingen måde drages til ansvar for hvad der udveksles på standen / platformen.

Ansvaret ligger helt og holden hos dem som indleverer.

Alle evt. økonomiske mellemværende mellem giver og aftagere er USB Gødning uvedkommen.

*En gratis gødning pr. husstand.

** Alle indleveringer skal holde en vis standart og mængde.

Uafhentet planter tilfalder den lokale akvarieforening.

Planter kan tilsendes til USB Gødning eller den lokale akvarieforening, som så tager disse med på standen.

Send mig en SMS / Email 14 dage før
Jeg sender mine planter til jer
Jeg har planter med til standen
Send mig en email med mere information

Jeg samtykker til at USB-Gødning må opbevare mine data i henhold til DATAlovgivningen artikel 6 litra 1 a-f

Det kan være svært at finde navnet på netop din plante- måske sværere at finde den på latinsk - men der er hjælp at hente hos vores QR-PETS - online - her finder du navnet på mere end 90 planter - klik på linket her og find din plante ud fra billede tekst eller navn.

I et tæt samarbejde med foreninger, eksperter og offentlige myndigheder herunder fødevarestyrelsen, har vi udviklet et uniks sæt pasningsvejledninger, som opfylder loven og betingelserne for et sundt forløb med dit hobby og kæledyr. vi sikre dig det bredest mulige galleri. Brug os som inspiration som viden og som vejledning.